11 Ağustos 2007 Cumartesi

:: Kuantum doktoru Türkiye’ye geliyor...

Kuantum fiziği hakkında 11 kitap yazan, ABD Ulusal Kitap Ödülü’nü kazanan “Taking the Quantum Leap” ile ülkemizde de yayınlanan ve olay yaratan film “What The Bleep Do We Know” a esin kaynağı olan kuantum fiziği profesörü Fred Alan Wolf, Türkiye’ye geliyor.

72 yaşındaki profesör, ANKA Kişisel Gelişim ve Danışmanlık Şirketi tarafından 19-20 Eylül 2007 tarihlerinde İstanbul Swissotel’ de düzenlenecek seminerde, kuantum fiziğini ve günlük hayatımızla ilişkisini anlatacak. “Çevremizde ve evrende var olan maddi varlıkların içinde derinlere daha derinlere gidildikçe hangi taneciklerin var olduğunu, orada hangi olayların nasıl meydana geldiğini kısacası mikro-evren dediğimiz bu evreni yöneten yasaları” araştıran kuantum fiziği, insanlara hayatlarını nasıl kontrol altına alabileceklerine dair bir bakış açısı sunuyor.

Kaynak : Nethaber

Fred Alan Wolf kimdir...